tatlibebekk_ 2ay 17 günlük oğlumda burun tıkanıklığı ve öksürük var mamasını yemiyor emmiyor buhar makinesi aldık faydasını görürmüyüm ve bazıları ilaçları bağımlılık yaparda diyor ne yapacağımı bilmiyorum kullanan anneler lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🏻
simsimum tatlibebekk_ doktor vermedikçe ilaçları kendi başınıza kullanmayın izotonik koyup buharinu verebilirsiniz burun açması için
yagmurkokusu_ tatlibebekk_ serum ile yapabilirsiniz. Biz kullanıyoruz ekstra burun yıkama da yapıyoruz. Makineyi kullandıktan sonra yumuşar sizde çekersiniz rahatlar
ruveydaensar tatlibebekk_ eczaneden izotonik serum alıp siranga ile çekip nebülizatorle buhar verin . Doktor onermedikce ilaçlı buhar verilmez zaten.
tatlibebekk_ İlaçları doktor yazdı ama bağımlılık yapar ilaçlar diyorlar oda açıkcası gözümü korkuttu
Cennet1212 tatlibebekk_ biz kizima surekli kullaniyoruz cigerlerk hassas bronsit kendisi ventolin cortair 2 gunde iyi geliyor burnunu aciyor hiriltisi hemen gidiyor