edaa12 elfsnmz-141 1 ayda 6 kilo verdim egzersiz vs yapmadım ama bebenin peşinden koşmakta egzersiz bence😂 baya farketti karnım küçüldü doğum öncesi kıyafetlerime girebiliyorum ama egzersiz olsa cok daha iyi toparlanırdı bol hareket bence🥲
Ahhannelik elfsnmz-141 50 gün önce sezaryen doğum yaptım göbek hafif bekarken bile vardı bende bütün kilolar gitti göbek gitti hatta hamile kaldığım kilonun bile altında düştüm 🤦🏻
1gulceninannesi Aynı sorun düşünüyorum günlerdir aynaya baka baka 😀 ben de cevapları bekliyorum merakla 😅
Emos2223 Emzirme dönemi beni çok yordu kilo konusunda 😥 hamilelikte bile böyle hızlı kilo almamıştım napıcaz gerçekten 😟