Minniemouse12131415 Boğazım çok fena iltihaplandı. Zerdeçal çok iyi geliyor diye biliyorum. 1 aylık bebeğim var. Kullanabilir miyim? Bilgisi olan var mı?
Miniz Minniemouse12131415 zerdeçal bilmem de canım bende rahatsızlanmıştım zencefil, limon, bal içmiştim bir sıkıntı yaşamadım şükür.
Smnl Minniemouse12131415 sarımsak bal limon karıştırıp yutun sabah akşam 2 güne toplarsınız. Zerdeçal zencefil ıhlamur tüketebilirsiniz.
Tesmert Minniemouse12131415 tuzlu suyla gargara yapmıştım ben günde 4 5 kere çok iyi geliyor birde ıhlamur yumuşatıyor oda iyi gelmişti
Minniemouse12131415 Smnl emin misiniz internette bazı yerlerde emziren anneler zerdeçal kullanmamalı yazıyor. Yeni gördüm. Ben yemeklerde bile kullanıyorum, emin olamadım 😓 Bide dediğiniz üçlünün miktarlarını yazar mısınız
Smnl Minniemouse12131415 2 diş sarımsağı ezin 1 tatlı kaşığı bal 2 yemek kaşığı limon suyu ile karıştırıp yutun. Zerdeçal konusunda ben kullanabilir diye biliyorum ama içinize sinmiyorsa kullanmayın bence
Prenses_annesi04 Minniemouse12131415 ozmanlar aisri.oksuruykdum zencefil bal karışımı yedim biseyde olmadi