Yarensmom- merhabalar biz yedi aylık olmak üzereyiz.
Sabah 8.30 kalkar. Ben hep doğduğundan beri uyanır uyanmaz emziririm o yüzden hemen vermiyorum kahvaltı. 1.30 2 saate uyumaya yakın bazende uyursa ilk uykudan kalkınca bir kahvaltı öğünü yapıyoruz.
Sabahları avokado, yumurtanın sarısı, organik labne veya organik lor, birde kendi yaptığım bebek bisküvilerinden bir tabak hazırlarım. Mümkün mertebe karıştırmam. Bazende değişiklik olsun diye bebek irmiği veya bebek yulaf pişirip içine soğuk sıkım üzüm pekmezi ve ceviz rendelerim. Yediği kadar artık. Hepsini bitiremez. Bende zorlamam.
Bir uyku sonrası saat 2-3 gibi azıcık elma, armut rendelerim yediririm.
Saat akşam 7 yi geçmeyecek şekilde de havuç/kereviz/patates/ brokoli/pancar… artık mevsim sebzesi ne varsa haşlarım yoğurtla yediririm.
Bazı günler 2 öğün bazı günler 1 öğün yapıyor. Ben hiç zorlamama taraftarıyım. O yüzden duruma göre. Eh tabi birde dışkılamaya göre ilerliyorum. Biraz katılık görürsem zeytinyağı eklerim yediklerine, patates muz vs vermem gibi. Biraz iç güdülerimle ilerliyorum. Bilmem doğru mudur. :))