3.5 yaşında bir oğlum var. Yaklaşık 8 aydır özel bir anaokuluna gidiyor ben çalıştığım için. Oğlum 8 aydır 3 gün iyiyse 3 gün hep hasta. 8 aydır çocuk öksürüyor . Doktora götürüyorum ilaç verip yolluyor . Biliyorum ciddi bir sorunu yok ateş vs hiç olmuyor . Ama bu gıcık gibi geçmeyen bir öksürüğü var. Boğazı hep dolu burnu akıyor. Ateş filan halsizlik yok . Alerjik değil diyorlar sağuk birşey asla yedirmem nedir bu geçmeyen öksürük artık psikolojim bozuldu ya