Ankakusu35 Uykuya dalarken çarşafına su dökmüş gibi oluyor doktora da götürücem ama içime kurt düştü bir kere bu durumu yaşayan var mı?
Lalalac Bizimde öyle başlarda oluyo sonra o ter olmuyo. Doktora sordum onların metabolizması hızlı ondan olur dedi. Genetik faktörler vs bi çok sebep olabilir korkma dedi.
Ankakusu35 Lalalac inşallah bişey çıkmaz bizde de ya wbc takipli yüksek çıkıyodu hep periferik yayma temiz çıktı ama üç aydır kan vermedik aklıma kötü kötü şeyler geliyor:(
Lalalac Ankakusu35 aaa bizde de o var. Nötropeni tanısı vardı 4-5 aylıkken. Sonra geçmişti ama. Değeri yükselmişti. Periferik yayma bizde de temizdi.
Lalalac Ankakusu35 kan testi yapti. Notrofil degeri dusuktu. Her hafta kan aldilar 5 aylikken. Ama hemen yukselen deger degilmis. Zamanla duzeldii yakin zamanda bi merak ettigimizden kan testi yaptiracagiz detayli