Karaca’nın Vantuz 4 süpürgesini kullanıyorum ceyizime almıştım o zaman en son o çıkmıştı , çekim gücü iyi ama benim 6.ayin sonunda kullanırken baktım süpürge başlığının tekeri kaynak yerinden erimiş halıyı supururken fırlıyordu birden halıyı süpürmek zorlasiyodu trendyoldan başlık aldım turbo başlık diye geçiyor 150 TL gibi bir fiyatı var kullanıyorum şuan çok memnun kaldım orijinal başlığından çok çok iyi . Haznesinin kapağını hazineyi temizlerken balkondan düşürdüm plastik kırıldı diye üzüldüm aşağı gidip aldım çatlamamıştı bile. Yani kısacası elektronik aletler şans işi Biraz. Kahve makinesini kullanıyorum , mikser robot blender vs. Daha bozulmadı şükür . Tavsiye eder miyim derseniz ederim ama daha kaliteli olan markalar var bence iyice araştırın derim. Biraz fazla para verin daha iyisini alın 1 kere alın ama .