Lebise benim kiz 6bucuk aylik, saglik ocagindaki ebemizin onerisiyle dogumdan 1hafta once ara ara takmaya baslamistim, hala daha hic cikarmadan kullaniyorum ne yara ne bisi masallah🧿 ilk zamanlar ustune göğüs pedi koyuyodum akanlarda ustume bulasmiyodu. Simdilerde artık büyüdüğü için emmesi arttı, bide terbiye oldu haliyle gerek kalmiyo göğüs pedine ama aklinizda olsun sizinde