Tontis_annesii Kızlar oğlum 1 hafta sonra felan 10 aylık olacak babıldaması var dede demeye başladı bu yeterli mi bu ay için ? Bir de bay bay gel al ver vs yapmıyor sadece alkış yapıyor arada erken mi bu ay için daha zamanı var mı ?
TuBeSe Tontis_annesii bizde 9 gün sonra 10 aylık olacağız 12 aya kadar normal diyor dr lar.bizimde babildama vardı kesilmişti yürümeye çalıştığı için şimdi yürüyor diye tekrar başladı biraz .bizde de gel dinince geliyor onun dışında birsey yok bide baybay yapıyor ama öyle aman aman değil eli yumruk şekilde sallıyor .
Berna12 Tontis_annesii Her çocuğu. Gelisimi farklı bence kendinizi korkutup kötüye yormayın bence bebekler kıyaslanmamali Yoksa annelerimkz daha üzülüyor Benim bebeğim 7 aylık 6 aylıkken alkış yapmayı öğrendi 7 aylık oluncada bay bay yapmayı öğrendi gel gel öğrendi ama diyorum ya bebekler farklı gelişim mesela benim bebeğimde emekleme çabası yok yüz üstü koymayı sevmiyor içinizi ferah tutun
A2B4 Tontis_annesii 12.ayin sonuna kadar herşey normal takip et korkma biranda yapıyorlar.baybay,alkış, çak vardi şuan 11 aylık hiçbirini yapmıyor…hatırlamıyorum yine yok.gelişim nöbetleşe o yüzden birşey gelişirken diğer gelişimler durur birden hızlanır