Merhaba, 10 günlük bebeğim sürekli memede kalmak istiyor. Yaklaşık 5 saattir yapışık durumdayız. Bu sürede çiş de yaptı kaka da yaptı. Bir göğsümü emzirirken diğerinden süt geliyor, görüyorum. Memeden ayırınca çok bağırıyor ve hep aranıyor. Acaba aç mı ya da bu durum normal mi?