İyi akşamlar kızçeler, kızım kaç gün sonra 10 aylık oluyor ve Babıldama dışında başka birşey demiyor. Al-ver ilişkisi de yok, biliyorum her bebeğin kendine özel gelişimi var ama yinede aklıma takıldı, kendisi çok aktif bir bebek ama işte onun yaşıtakiler Baba/Anne, al ver, gel kelimesi yaptıklarını gördükçe biraz tedirgin oluyorum açıkçası.
Eşim evde olduğu sürece aralıksız televizyonu açık tutuyor, çok kavga ediyoruz bu konuda ama dinlemiyor. Televizyon açık olmasına rağmen çok bakmıyor, arada sırada dalıyor sonradan sıkılıp oynamaya devam ediyor, ama bence bunun da bir etkisi var. Televizyonun açık olmasına rağmen hangi etkinlikler yapabilirim Bebeğimin gelişimi için? Ve sizin bebekleriniz ne yapabiliyorlar 10 aylıkken