Mervenes1907 kızımı 34 aylıkken bıraktırdım bi defa kaçırdı onda da uyandı onun dışında sorun yaşamadık , ve geceleri hiç kaldırmadım yatmadan önce sıvıyı biraz azalttım ve çişe götürdüm gece kaldırmak biraz karmaşaya yol açıyor . Doktorlar 2.5 yaş öncesinden başlamayı önermiyor biraz erken olmuş başlamışssınız illaki alışacaktır ama bu kaçırmalarda olur e bebekten kullan at alt açmaları var onları güzel oluyor çarşaf altına tavsiye ederim sevgiler