İkizlerim var ikiside kız mama ile besleniyorlar başta çok sakin bebeklerdi günden güne biri huysuz oldu şimdi diğeri de huysuz ağlayıp duruyorlar emmiyorlar ne istiyorlar bilmiyorum başta huysuz olan kızım c şekline giriyor onun için bi arkadaş tavsiyesi üzerine ve buradaki postların üzerine gaz damlası aldım fayda etti etti ama hala ağlamaları devam ediyor. Yarın ilk işim sağlık ocağına gidip muayene ettirmek ama bi yazıyım dedim sizlerinde başından geçti mi ikiz veya tek bebeklerinde böyle birseyle karşılaşmış olan var mı birde oğlum vaar beş yaşında onda yaşamadım ben böyle huzursuzluk