Oğlum 3 yaşında . 1 ay tuvalet eğitimi içi oryantasyon sürecindeydik 😂 bugün altından bezi aldım sonunda gün içimde kaka kazamız oldu sadece. Sorunum şu ki ben onu götürünce yapıyor çişi 2 saate bir 1 saate bir götürüyorum çişi tutuyor anladığım kadarıyla götürdükçe yapıyor. Kakanın zamanını yakalarsam kaka da yapıyor . Ama asla çiş geldi kaka geldi demiyor . Ben götürünce yapıyor . Tam olarak ne zaman söylüyor ? Hep ben mi götürcem ne zaman o söyler ??