Adenimin benim kızımda çok ağlardı çok sanki bir yerini kesmişin gibi duyan bir şey mi oldu düştü mü derdi tam 9 ay sürdü ne çektim bir ben bir Allah bilir denemediğimiz kullanmadığımız şey kalmamıştı hiçbiri de fayda etmedi sonunda anladım ki tamamen çocuğun yapısından ben kendi başına 5 dk kanepe üstünde durduğunu bilmem ağlamadan alt komşunun bebeği saatlerce duruyordu kucağımda oda oda koşardım bir de yalnız büyüttüm aileler uzakta tanıdık kimse yok öyle işte herkes bir şekilde bu hayatta terbiye oluyor.