Minikkizimm çok mu ağlıyor kolik mi acaba. Bizimkide gazlı ıkınıyor ama şu aralar ıkınması biraz hafifledi. 2 güne bir banyo yaptırıyoruz, karnına ı love you masajı yapıyorum, bacaklarını oynatıyoruz. Arada bi kundak yapmadan yatırıyorum bacaklarını rahat oynatınca gazı çıkıyor çünkü. Biogaia ve zinco kullanıyorum faydası var mı derseniz yok sadece ıkınmasını hafifletti. Bugün acı elma yağı aldık ayaklarına karnına az sürdüm bakalım inşallah fayda eder
Kiraz çekirdeği bandı ve patiği aldık ama malesef hiçbiri işe yaramıyor bunlar anlık çözüm. Çoğu kişi tavana bağlanan hamak ve çingene beşiğini öneriyor