Sdatrk merhaba. Ben 35 yaşındayım. Çocukken babam bana çilek genç odası almıştı. Evlenene kadar ( 31 ) kullandım. Şimdi de bebeğim dolabını kullanıyor. Eşim çalışma masasını kullanıyor. Misafir gelince de yatağını kullanıyoruz o yatakta yatıyorlar.
Şimdi kalitesi nedir bilemem değişmiş midir ama anlatacaklarım bu kadar