Ftmslkunl92 Burnunu sürekli açık tutmalısınız. Ciğerlerine inmesin. Ben biraz ıhlamurun çiçeklerini demleyip vermiştim rahatlatmıştı. Öksürüğü hırıltısı varsa göğsüne ve sırtına zeytinyağı ve çörekotu yağını sürebilirsiniz. Bir de balgam için zeytinyağında bir diş ezilmiş sarımsağı çevirip suyunu ayak altlarına sürebilirsiniz. Üzerine pamuklu hava alan çorap giydirirsiniz. Ayaklarda kızarıklık olabiliyor. Tabi bu uygulamalar size kalmış, ben bebeğime uyguladım. Nezlenin geçmesi on gün sürüyor. Geçmiyor diye kendinizi üzmeyin. Eğer buhar makineniz varsa odayı nemlendirmeniz rahat nefes almasını sağlar. Bu süreçte sık sık emzirmekte faydalı oluyor. Allah şifa versin