mommyrabiss Acil bakar mısınız anneler bebeğim Aptamil mama içtikten sonra ishal oluyor neden çözemedim aynı durumu yaşayn var mı
mommyrabiss mommyrabiss internetten bakınca mama bozuk olabilir ya da enfeksiyon bakteri olabilir yazıyor bebeğim 2 aylık ve mamayı da yeni aldık korkuyorum:(
aysegultuna mommyrabiss Aptamil mamayı kullanan bi çok kullanıcı ishal yaptığını söylüyordu. Doğru ve uygun mamayı bulana kadar 3-4 çeşit değiştirmiştik bizde. Üstte kalsın ☝🏻 pek hatırlamıyorum çünkü nasıl bi yol izlediğimi. Umarım yardmcı olan olur