23Erkncikus Aptamil prematurw kullanıyorum premature bebeğime faydasını gördünüz mi kullanıp ben yeni başladım doktor önerisi ile
ikizannesi000 23Erkncikus bnde cok kullandım kilosu azcık düzelince kestik süt agırlıklı beslemeye çaliş sütün yoksa azsa takviye ver prematil güzel mama
delirmeceler 23Erkncikus 28 haftalık doğum yaptım ikizlerim 4 ay anne sütü aldılar prematil kullandım bende zaten belli bir kilodan sonra kullanılmıyor ama çabuk toparlıyorlar
Yarenszr Ben de kullanıyorum kilo aldırıyor ama çok vermiyorum doktorum verme dedi kutu bitince hiç vermeyecem bol bol emzir canım en faydalısı o