Happyyyy Kızlar bebegim1 yasinda butun herseyden yiyo agzina sevmedigi bisey yok mamayi kesmek istiyorum kilosu guzel hatta biraz tombiş gereksiz şişiriyo mama nasil kesebilirim gece uykusuna gecmeden yulaf versem gunduz zaten hersekilde geçiyo
Happyyyy Happyyyy birde durumumuz cok iyi degil yani haftda 1 mamaya 300 tl vermek istemiyorum genelde kayinvalidem aliyo ama ona soylemekde istemiyorum artk
Birprenscik Happyyyy bence 1 yaş kesmek için erken ama ek gıdayla mamanın yerini tutabilirim diyorsanız kesebilirsiniz
Helen4444 Happyyyy gereksiz şişiyo derken. Bahsettiğiniz devam sütü değilmi ? Şişirme yapmazki o. Kendi sütünüz varmı ? Emziriyomusunuz? Yani 2 yaşa kadar verilmeli diye biliyorum
HazalZeynep Happyyyy en iyisi doktorunuza sorun benim bebeğim de her şeyi yiyor ama doktorumuz 2 yaşına kadar zorunlu tutuyor sadece gece içiyor 100 ml anca 1 adet mama bitmiyor bile çoğu zaman gündüz veriyorum bitsin diye almıyor 15 günü doldurunca mecbur çöpe gidiyor ama yapacak birsey yok
hurremsultann Happyyyy 2 yaşında ben daha bıraktıramadım süt asla içmiyor gece yatarken ve sabah ilk uyandığında istiyor herşeyi yiyorsa gece karnını güzelce doyurup uyutun uyursa bıraktırırsınız gün içinde vermeyin baktınız olmuyor sadece gece yatarken verin azaltarak bitirin
Happyyyy Helen4444 gereksiz sisiriyo cunku ek gidasini da fazla fazla aliyo birinden birini kesmem lazimki obez olmasn
Helen4444 Happyyyy yani sağlıklı olması kilo almasından çok kötü değil. Zaten emeklemesi yürürmwsi harekt halinde veriri kiloyu yinede siz bilirisiniz