Mamacita22 Tercihen altı çelik üstü cam olabildiğince az ses çıkaran bir çay makinesi arayışındayım tavsiyeleriniz nelerdir 👀
Berilsmom13 Mamacita22 valla fakir chaizen kullanıyorum çayı çok güzel oluyor komple çelik ama güncel fiyatını bilemiyorum
Mamacita22 Berilsmom13 teşekkürler 🌸 şuan kullandığım komple çelik ama üst demliğin içi sık kararıyor sık sık temizlemek yoruyor 🤦🏻♀️
Berilsmom13 Mamacita22 yani çayı içinde beklenmediğimde hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım :) cam çaydanlığım var çayı veya ıhlamuru bekletirsem oda kararıyor :)