Merhaba güzel anneler. Kızım 13 aylık. Bu onun ilk kışıydı.. kış boyunca öksürük soğuk algınlığı ile mücadele ettik. Beslenmesi iyi çok şükür kilosu iyi. Bu aralar şöyle bir durum var; kuru oksuruk ve genellikle onu emzirirken, uykuya dalarken. Alerjik bir şey olabilir mi anlamadım. Oksurmekten uyuyamiyor izin sürüyor. hafta içi bir uzmana gosterecem. Ama merak da ettim burda Böyle bir durum yaşayan var mı.