Bebeği ikinci kez idrar enfeksiyonu olan var mı? Kızım 4,5 aylık. 10 gün önce idrar enfeksiyonu için tedavi görmüştü. Bugün tekrar enfeksiyon çıktı tahlillerde. Bu seferki diğerinden farklı olarak ateşi var ve huzursuz. Bu durumda olan var mı? Sonradan geçti mi? Neler yaptınız?