Mertbabyy Kızlar oğlum 8. Ayını doldurdu daha hiç dişimiz çıkmadı yerleri bile beyazlamadı normal mi acaba ya bunun hakkında bilgisi olan var mı acaba ? İlk oğlum 6. Aylıkken çıkarmıştı
Morvy Mertbabyy normal tabiki kızım 10 aylıkken ilk dişini patlattı şuan 20 aylık 7 dişi anca var üçü daha yeni patladı hatta
Mertbabyy Dolores yaa . Normal miymiş peki acaba bi sıkıntı varda ondan mı çıkmıyor diye düşünmeye başladım vitaminsiz falan mı kalıyor diye
Mertbabyy sadekahve_bitter evet çakacak ama vitaminsiz falan mı kalıyor diye düşünmeye başladım bi sıkıntı mı var diye
Betul1607 Mertbabyy bende açmıştım böyle bi post benim bebeğim de 10 ay 12 günlük hala dişi yok ne zaman çıkar bilmiyorum doktoru 18 aya kadar norml demişti
yigitin_annesi96 Kızlar bende sizin gibi tedirgin oluyordum benim oğlumda 10.ayına kadar çıkarmamıştı sonra çıkardı biraz geç geliyoruz her konuda ama geliyoruz şükür her bebeğin gelişimi farklı zamanı var daha bebişlerin🌼
Zlnmst Mertbabyy benim kızım da 7 aylık diş yok daha.Damaklar beyaz ve kabarık uzun zamandır ama gelen giden yok ben 14 aylıkken çıkarmışım ilk dişimi herhalde kızım da geç kalıcak 😁
Mertbabyy Tugce2391 13 aylıkta peki yiyecekleri yerken sorun olmuyor mu . Çoğu şeyi yiyorlar artık 13 aylık olunca katı olanları yiyebiliyor mu diş olmadan
Tugce2391 Mertbabyy evet yiyor bir sıkıntı yok şimdilik pilav felan katı gidalarida ezerek yiyor sanırım