Tbaltn benim kızım da 3 yaşına yakın, normalde üstünü giydirirken pek sorun çıkarmıyor ama mesela üstündeki bluzu çıkarttıysam ve hemen giydirmediysem 2 dk sonra yanıma bir geliyor çırıl çıplak. Kendi kendine atletini, alt eşofmanını, külodunu çıkarıyor, yanıma gelip ben çıplak kal diyor gülerek. Genelde yalnız olduğumuz zamanlara denk geldiği için çok tepki vermedim, biraz öyle durmasına izin verip 10-15 dk sonra zor ikna edip giydiriyorum. Ayıp olduğunu söylüyorum, başkasının yanında çıplak durmak çok yanlış falan diyorum. Ben şu an kendi kendine soyunmayı öğrendiği için fırsat bulunca soyunuyor, hoşuna gidiyor diye düşünüyorum, doğru olmadığını söyleye söyleye eğitilecekler umarım