23Erkncikus 1 ay oldu doğum yapalı bacaklarımda geçmeyen ağrı var oturup kalkarken gecer mi bu ağrılar
Araseymen 23Erkncikus bende 1 ay önce doğum yaptim benim dogumdan sonra 3 gün sürdü ağrı diz kapaklarima iniyordu doğum sancisi gibi çektim cok şükür suan kalmadi.
Summerwine95 23Erkncikus sağ kalçamda ağrı oldu topalliyordum.Doktorum bir takviye yazdı 15 günde geçti
Summerwine95 23Erkncikus osteo formula kullandım bir sabah bir akşam.1 ay kullan dedi doktorum.Gecmezse beyin ve sinir cerrahina git demişti belki fıtık olabilir diye şükür 15gunde geçti
aytugpasa Summerwine95 emzirirken mi kullandınız? Bnde de var aynı dert üstüne basamıyorum topallıyorum
Summerwine95 aytugpasa evet zaten takviye ilaç değil.Kalsiyum-magnezyum takviyesi tabi siz yine doktorunuza danışın
Summerwine95 aytugpasa bana kadın doğum doktorum verdi.Dogumdan 5 gün sonra kontrole gittiğimde.Aile hekiminize danışabilirsiniz