Kızlar 5ay 27gunluğuz bugün saat 2ye kadar hersey normaldi dışarı çıktık eve geldi uyudu uyandı anlamadım başladı ağlamaya.başta susacak sandık eşimle krize girdi normalde atak bile olsa asla huysuz bi çocuk değil ilk defa böyle görmesem burayada danışmam kucakladık hastaneye götürmek için uyudu arabada uykusu bölmeyelim bisey yok dedık dışarda tur atalım dedik bu seferde aynısını dışarda yaptı eve geldik Calpol verdim ateşi yok ama ağrısını alır diye bu saat oldu yemin ediyorum bi dk susmamistı aşırı çığlık atıyor ağlıyor şimdi göğsümde uyudu umarım uyur benim çocuğum gece 10da yatar sabah 8de kalkardı emer uyur yani ağlamazdı bu ayda atak olur mu uzun oldu kusura bakmayın