Bugleminannesi28 Egeasaf ben dolaptan meyve püresi satmıştım mama yasak diyor yemek kabı diye girmiştim satışa onaylamisti öyle deneyin isterseniz
Egeasaf Seda_korkmaz06 ben internetten baktım o şekilde yazıyordu yani özellikle gidip sormadım Trendyol falan bir kaç yerde o şekilde yazıyordu ki 130 a vereceğim yine uygun
[silindi] Eskiz25 almayı düşündüm ama e bebekte 180 tl zaten, kargo ile aynı paraya gelecek, benim için uygun değil elden almak isteyene daha uygun olur gibi, hayırlı satışlar..
Eskiz25 deniz57 bebelac gold 1 numara var elimde 350 gram 3 kutu bide sma comfort 1 var almak isterseniz mama değiştireceğiz o yüzden satıyorum
Eskiz25 [silindi] ebebekte 190 tl alırsanız son olarak 130 tl yapabilirim bende bebeğime mama alacağım çünkü
Eskiz25 Lincelemepls ebebekten baktım şimdi 350 gram 130 tl normalde 390 tl eder ben size 290 tlye veririm
Dnzdrn1822 Kızlar bende de var bebelac ikiadet 3 numara biri 250 g digeri 400g ve 4 numaravar 400g. Bide aptamil 4 numara var 250 gram
Eskiz25 Lincelemepls 1050 gram 290 tl diyorum siz bilirsiniz yapabileceğim bu bende bebeğime mama alacağım sonuçta