Kızlar kullanan oldu mu 10 aylık bebepim için alacağım bakıyorum bu iki marka çok tercih ediliyor pahalı ama kullanan var mı doddle nin sapı çok farklı benim bebeğim bu aralar biraz hevesleniyor yemek için ama avuç içiyle kavrıyor wee nin kinini kullanıyoruz şuan eline göre almak istiyorum iki marka arasında kaldım doddlenın sapından kavrayabilir mi ne önerirsiniz