Benim bebeğim de 16 aylık devamlı dediğiniz gibi aynı hareketleri yapıyor. Kreşe gidiyor öğretmeniyle konuştuğumda normal olduğunu konuşamadıgı için kendini bu şekilde ifade ettiğini söylemişti. Ama can çok yakıyor özellikle anneye daha fazla yapıyor bazen oyun sanıyor