Annebbk Sütüm az olduğu için bebeğim bir aydan fazladır emmiyor bir günde toplam 30 cc ancak sütüm çıkıyor şifa niyetine veriyorum yoksa doyması imkansız. Kesilmesi yakın mıdır 🙄
Aslaninannesiiiii Annebbk her saat başı sağdığım hâlde sütüm 1 ay içinde kesildi. İlk 2 hafta da sağdığım miktar azaldı sonra 10 CC bile çıkmamaya başladı
AvrupaYakasi Annebbk 6 aydır bebeğimi sağarak besliyorum. Hastane tipi makine ile sağmanızı öneririm.
Annebbk Aslaninannesiiiii ben de şimdi günde 3-4 kez sagabiliyorim her sağımda 5-10 cc arası çıkıyor :(
Annebbk semAlya38 benim sütum çok az o yüzden emmedi sagdikcs da çok az çıkıyor ne yaptıysam da artmadi
Sema____ Benim bebeğimde emmedi ilk sagdıgım zamanlar çok çok çıksada yavaş yavaş azalmaya başladı bir daha çogalatmadım 30 cc 10 cc falan çıkmaya başladı bende artık pet ettim
Annebbk Sema____ benim de 5-10 cc ancak çıkıyor ama sagmaya devam ediyorum maksat doyurmak değil zaten de şifa niyetine
semAlya38 Annebbk onun kullandığı makineden de kaynaklı olabilir bebek emiyor gibi hissediyorsun sağarken zaten ve o algıyı yarattığı için makine bence sütü bitmiyor gibime geliyor benimde bende kullandım sütümü buzluga atmak için sağdım ha bebek emmiş ha o makine aynı gibiydi gerçekten
Yebru İncir kurusu, dut kurusu kayısı kurusu, hurma doğatıy suya koysun az bişi kaynatcak bi gece bekletip içicek bence süt arttırmak için deneyin
ilknur0403 Annebbk her 2 en geç 3 saatte bir düzenli sağım yapıp su içimine beslenmeye dikkat ederseniz sütünüz kesilmez o yüzden sağma işini düzenli yapmanız önemli. Yoksa günde ¾ kere sağım yapayım derseniz kesiliyor malesef meme gerek yok diyip üretimini azaltıyor
Annebbk ilknur0403 fırsat buldukça sağiyorum ama bazen her sagmamda süt çıkmıyor bile çıkmasa da sagmam mi gerek acaba 5-10cc çok az çıktığı için insan sagmak istemiyor :(
Zynpgmt Benim de tek göğüste de olsa sütüm var diğerinde de az da olsa var ama artık bebeğim ikisini de emmeye başladı nasıl memeye döndürürüm?🥹🥹
AvrupaYakasi Annebbk sütüm ilk başta azdı fakat ilk ay emzirirken her emzirme sonrası 10-15 dk pompa yaptım. Sonrasında bebeğim emmediği için düzenli olarak günde 6-8 kere hastane tipi makineyle sağıma devam ettim. Gece sağımına denk gelecek şekilde günde bir kez power pumping denilen uzun bir sağım şekli var onu yaptım. Şu an bebeğim daha büyüdüğü için 4-5 saatte bir sağım yapıyorum. Tüm bunları yaparsanız ve süt artırıcı takviyelerinizi alırsanız sütünüz azalmaz aksine artar. ☺️
Pearl68 Annebbk Benimki 45. Gün kesildi 10 cc gelmeye başladı emmedigi icin mastit geçirdim ateslendim
AvrupaYakasi Annebbk sütünüz gelmese de 15 dk en az sağım yapmalısınız. Bir süre sonra sütünüz artarak gelecektir. Kullandığınız makinenin başlığı size büyük olabilir. Valfı yıpranmış olabilir. Tüm bunlar sizin pompaladığınız süt miktarını azaltır.
ilknur0403 Annebbk evet sagman gerekiyor fırsat yaratman lazım malesef canım arttırmak için sütünün gitmemesi için ona dikkat et
ilknur0403 Annebbk memeye geliyor mu bebeğin sütun az olduğu için red yapmış olabilir eds sistemiyle memeye döndür istersen canım beslenme sondasi al 6 numara biberonla değil de memede mama ver istersen, hem emmeye başladığı için sütun aazalmayacak hemde memeye dönmüş olacak bebeğin. Bir de kaç aylık