Miraeleysa merhabalar benimde oğlum 1 hafta kadar önce paket açarken küçük minicik bi parça koparmıştım onu Nası yapıp aldıysa atmış ağzına bizde öğürünce farkettik saniye içersinde oldu anlayamadık bile çok üzücüydü ömrümden ömür gitti🥺 çok şükür nefes alıyordu yutmuş yani emzirdim falan bi sıkıntı yoktu olay gece oldu bu arada, sabah doktora götürecektik eşim işteydi çünkü. Uyanınca baktım bezinde o parça 🤦🏽♀️ Sevinsemmi üzülsem mi bilemedim. Böyle durumda hemen doktora gidemiyorsanız bezini kontrol etmeniz gerekli yapışmayıp çıktıysa sorun yok. Tabi yinede doktora gidip gitmemek size kalmış.