3 aylık oğlum gündüzleri artık beni emmek istemiyor geceleri uykulu olduğu için emiyor gündüzleri sütümü sağıp biberonla veriyorum o zaman içiyor biberonla vermek yanlış diyorlar ama kasıklada uzun sürüyor mecburen böyle yapıyorum aynı durumda olan var mı ve düzeldi mi durumunuz ne olur yardımcı olun çok üzülüyorum