CennetKapim Anne-canan İkisi içinde yorum yapamıcam çünkü yüz şeklinize bağlı alacağınız model. Denemeden almayın derim gözlüğü. Bana mesela damla model hiç yakışmıyor. Kenarları yüzüme yapışık olan gözlükler de yakışmıyor. Yüzünüzde görün size tavsiyem.
mervemir- Anne-canan ben olsam alttaki i alırıdm ama yüz tipiniz çok önemli ikiside güzel ama ilki daha havalı durabilir ben sadece altta ki benim tarzım
CennetKapim Anne-canan Yine söylüyorum yüzünüze göre almanız lazım ama üstteki daha karizmatik duruyor.
Gly_87 Mtbuaaa vallaa gına geldi artik 🤣🤣 her acip okiyacagim postun sahibi bu bayan cikiyor,kendi gozluklerimden nefret ettim artik 🤣🤣
ruveydaensar Anne-canan alttaki çoğu yüz tipine gidiyor . Üstteki genelde yuvarlak yüzlü, elmacık kemikleri olan ya da yanakları dolgun olanlara daha çok yakışıyor. Zayıf bı yüzünüz varsa alttaki daha garanti gibi.