Alpbaby acele etme o katmanlik biraz uzun sürüyor gitmesi benim 4.ayda anca düzeldi katman duruşu ama kese yaptıkça gider merak etme zaten ölü deri siyahlı değil hatta benim göbeğim simsiyahti ağda yaptım ağda bezine full ölü deri geldi bembeyaz oldu