Lenali Hanımla bebeğiniz gece her uyandığında emziriyormusunuz ? Diyelim ki 45 dk sonra tekrar uyandı . Yine emziriyormusunuz yoksa nasıl bir yöntem izliyorsunuz tekrar uyuması için acaba ??
asiltonunmommysi Lenali 15 aylık olana kadar 40 dkda bi uyanırdı emzirirdim. 15 aylıkken gece beslenmesini kestim o zamandan beri uyanmıyor bazen 1 kere falan. Emzirmemek lazım başka şekilde uykuya dalmasını sağlamak lazım bu şekilde bağımlılık olmuyor. Sizinki kaç aylık bilmiyorum da 7. Aydan sonra falan yavaş yavaş azaltılabilir
Nrslcmr Lenali memeyi destek edinmiş oluyor öyle olunca. Sürekli memeyi aradığı için uyku döngülerinde uyanıyor. Bence baştan memede uyutmamak lazım. Yatağında uyumalı ama nasılını bilemem tabi.
Nrslcmr Lenali benim 2 ay 10 günlük iki gecedir uykusu gelince koyuyorum asla uykusu yok gibi davranıyor agular falan gözler fal taşı gibi ama sabrediyorum bir süre sonra uyuyor ondan öncede kucakta uyuyup koyuyordum. Ama meme gerçekten sıkıntı öyle uyursa sürekli arıyor ağzını açıp bulamazsa da uyanıyor.
lily64 Emzik kullanıyor musun ? Kullanmanı tavsiye ederim . Ben gece 3-4 saat geçmişse emziriyorum .ama bazen 45 dk 1 saat sonra geri uyanıyor o zaman emziğini ağzına verip yan çevirip pışpışlıyorum uyumaya devam ediyor 5 aylık
Kedilibebekliacemi Lenali ben doğduğundan beri aç kalmasın diye her uyandığında emzirdim ama 4 aylık olduk keşke yapmasaymışım diyorum. Belki de aç değildi başka bir sebepten uyanmıştı.. şuan saat başı kalkıyor ve meme hariç hiç birşey uykuya dalmasını sağlamıyor.. meme vermeyim emzik vereyim ya da sallayım diyorum yok 2 dk olsun emicek.. uyku kalitemiz düştü. Ben zaten zombiye döndüm uykusuzluktan.
Lenali benim bebeğim 2,5 aylık ve gece her uyandığında emzirip yatağına koyuyorum memede uyuyakalıyor . Ama gaz yaptığından sık uyanmasına sebep oluyor tabi bu nedenle artık farklı bir yöntem denemek istiyorum