kubraege Merhaba,2 gün önce goon külot bez kullanan var mı diye post açmıştım cevap veren olmadi, sleepy hakkında hiç iyi yorum göremiyorum, oğlum 14 aylık ve külot bez önerisi rica ediyorum
_Princesmom_ kubraege sleppy natural kilot bez kullanıyorum çok memnunum diğer bezden daha pratik geliyor bana
160119 kubraege 9 aylık oğlum sleepy kullanıyorduk memnundum ama iz sıkıntısı vardı kış gelince cırtlı olana geçtik berbat etti poposunu.Bende dün goon için post açmıştım. Siz goon kullandınız mı?
Kucukkalbim kubraege Bizde külot beze yeni geçtik sleppy natural kullanıyoruz çok beğendim pişik,yandan taşma yapmadı fakat benim oğlum 7 aylık giydirmesi zor oluyor
kubraege _Princesmom_ memnun olmanıza çok sevindim buna duymaya ihtiyacım var o kadar kötü yorumlar gördüm ki hiç memnun değilim diyen ,ne kadar kötü olabilir diye düşündürdü acikcasi cok teşekkür ederim 💜
kubraege 160119 goon hiç kullanmadım minies kullanıyorum uzun zamandır, baya memnunum ama sanırım minies külot bez üretmiyor, bu yüzden yeni bez arayışına girdim goon ve sleepy arasında gidip geliyorum, size sleepynin normal cırtlı bezi mi pişik yaptı
_Princesmom_ kubraege bebeğim 4 aylık pratik geliyor bana özellikle belini diğer bez gibi çok sıkmıyor tavsiye ederim 🙏🏻
Ikrabia Sleepy kullaniyorum ama pakettin bitmesini bekliyorum. Külot bez hiç kullanışlı değil. Birincisi değişirken bütün kıyafetlerini cikarmak zorundasınız. Ikincisi çok iz yapıyor. Bu sebeplerle normal sleepy cırt-cırt beze geçeceğim:)
kubraege Ikrabia valla benim sıpa 14 aylık ve yürüyor hiç yatmıyor en azından ayakta giydir çıkar daha pratik oluyor😁 yatirinca çığlık atıyor kalkmak için kavga dövüş bez degistiyoruz 😁 mecburum külot beze 🤣
kubraege Yagmurr evet goon iyi diye duymuştum geçen gün post açtım ama cevap gelmedi, dedim kimse kullanmıyor herhalde 😊
Aasliahmett Bende sleppy kullanyorum çokta memnundum ama çok iz yapıyor bezi değiştireceğim galiba minies iyi diyorlar yada prima sizce hangi bezi kullanmalıyım var mı önerisi olan