Sumeyye_123 Bence su vermelisin mama susatıyor. Mamayı suyla yapıyorsun diyenler çorbayı da suyla yapıyoruz sizde içmeyin o zaman su. 1 çay kaşığından ne olabilir ki. Bebeğim 8 aylık doğduğu günden itibaren verdim. Sabah akşam 1 çay kaşığı su iyi ki verdim. Yazın daha zor olur o sıcakta kavrulur bebek.