Kızlar 2 yaşımıza 1 aydan az kaldı 2 yaş sendromu diye son 3 aydır katlanıyorum sabrediyorum ama ne olduysa şu 2 günde çocuğa birşey oldu misafirliğe gittik oraya bir kız geldi ay çok tatlı ay çok şeker sürekli böyle dedi ve 1 kere maşallah demedi o gece normal de 9 da uyuyan oğlum 3 te uyudu sabah 10 da kalktı ve dışarı çıkmak istedi ben kendime gelemediğim için oan çıkaramazdm birden sinir krizi geçirdi ilk defa oğlumu böyle gördüm su verdim içerken titriyordu ödüm koptu bişey olacak diye sonra sakinleştirdim müzik açtım her neyse dün gece yine uyumaya direniyor tüm gün eziyet ediyor aklıma nazar geldi hemen babanesini aradım o çok güzel okuyor nazar varsa hemen belli oluyor o uzaktan okudu ben yanında okudum çocuğum rahatladı ve uyudu bence her anne çocuğuna her gün 7 Felak 7 nas okusun nazara çok inanın herşeyi sendrom ve atağa bağlamayın benden size tavsiye ben artık günlük rutinime ekliyorum oğlumu okumayı sizler de mutlaka yapın sağlıcakla kalın 🤗