Merhabalar,
Bir haftadır günde bir defa olmak üzere ek gıdaya başladık. Havuç, patates , kırmızı biber şeklinde gittik.
Kırmızı biberden hoşlanmayınca enginar denemek istedim dün.
Bir de bir öğünde bir - iki çay kaşığı kadar elma rendesi verdim , tükürdü.
Bugün 5. Defa kakalı bez temizliyorum.
Bu kadar kaka normal mi?
Sıvı değil kaka, hafif pütürlü.
Görüşlerinize ihtiyacım var, biraz endişeliyim