2 3 gündür huyu değişti. Uyanınca hemen emmek istiyor, yatağından alıp emzirene kadar hemen ınga ınga diye ağlıyor yüksek sesle. Memeyi kavrayamıyor sinirleniyor, yumruklarını sıkıyor, garip garip ses çıkarıyor sinirli sinirli, ellerini yüzüne felan vurmaya çalışıyor, memeyi sinirli emiyor daha 28 günlük neden böyle agresifleşti bi anda acaba böyle sinir normal mi 🤷🏻♀️