Milena17 Kahve bağımlısıyım ama emziriyorsanız içmeyin diyorlar bilemedim bebekte huzursuzluk yapar mı çinkü zaten yeteri kadar huysuz bizimkisi hep ağlıyor uyumuyor
babyaksu Ben içiyorum günde bir bazen iki fincan kahvesi az sütü bol olarak çok şükür sıkıntı yaşamadım
34212 sehpayacarpanserceparmak_ emzirme danışmanları çok tepki veriyo neskafe için. Türk kahvesi iç neskafe içme dendi bana ama bazen bol süt çok az kahveyle içiyorum bn