omerogundur bizde atlattık nerdeyse 10 gün sürdü o akıntı ilk 2 gün çok fazlaydı. 5 ml bi taraftan 5 ml bi taraftan sıkıp burnunu açtım. Günde 4.5 kez yaptım doktora sorarak. En son hırıltı geçmedi burnundan hastanede burun yıkama yaptılar sonra rahatladı