Alialu benim kızımda da doğduğundan beri hırıltı vardı sürekli tıkanıyordu gece uyuyamıyordum korkudan doktor önce serum fizyolojik verdi hergün onu yaptık sonra küçük doğduğu için adını bilmiyorum gelişmeyen bir yer varmış arkadaşlar yazmış ondan olabilir dedi ama ben ısrarcı oldum hırıltısı çok fazlaydı tıkanmaları çok fazlaydı kaç kere kucağımızda nefessiz kaldı çocuk sonra reflü olduğu anlaşıldı ilaç kullandık hırıltı da tıkanmada geçti bizim doktor reflüyü sadece kusma olunca teşhis ediyorlar ama hırıltı ve nefessiz kalma da onun belirtisi bunu doktorlar atlatabiliyor ben kendi tecrübelerime dayanarak çözdüm falan dedi gerçekten de reflü varmış kızımda bir de onu değerlendirin isterseniz bu arada benim kızım doğduğu günden beri öksürüyordu ben çok korkmuştum