3 oğlum var,11 yaş-6 yaş-8 aylık 🧿 11 yaşındaki izlerdi çizgi film tvden,6 yaşındaki de ölee.son cücüğümde denk gelirse.kısıtlama yapmadım hiç.11 yaşındaki okul birincisi maşallah 🧿 6 yaşındaki de öle çok zekidir öğretmeni çok beğenir 🤲 izletin demiyorum ,bizde eksi bir yönü olmadı açıkcası.yasaklar her zaman tatlı gelir,eltim sıfır ekran yapar çocuklar gittiği evde görünce tv donakalır bakarlar kitlenmiş gibi 🙈 bizimkilerin umru bile olmaz telefon tablet.yani sizin çocuğunuz siz gözlemleyeceksiniz,bende kötü etki etmediği sizde de etmeyecek anlamına gelmez.bence her çocuk kendine göre değerlendirilmeli derim ben🌺🌺