eylulbebek22 evet benim 3 kedim var sokaktan sahiplendim,
Çokta ameliyat ettirdiğim var hala da ediyorum..
Tavsiyem evinde balkonunda file camlarında tel olan aileye,daha önce bakmış veya bakarken hayvanı ölen( neden öldüğünü sormalısınız) çoğu kaçıyor ölüyor. Böyle sorumsuzlara vermiceksiniz,+ bakamaycak olursa geri getiemesini söylemelisiniz. Mesela ben antalyada yaşıyoeum çokca sahiplendirdik ve söyle diyorum tatile vs gidiyorsunuz bırakacak yerınız yoksa 1 hafta bakarız diyorus. Ama aileyi özenle seçerm