Bebeğim 2 ay 28 günlük. Sütüm çok yoktu ama yine de karnı doyuyordu çok nadir mama veriyordum. Emzirdikten sonra sağdığımda da sağ gögsüm 60 ml sol(bu gögsümü hiç emmiyordu) 40 ml çıkıyodu. Bir haftadır yarı yarıya azaldı. Emzirmeden sağdığımda sağ 60 ml zor çıkmaya başladı. Uykumu da iyi alıyorum son bir haftadır. Niye azaldı anlamadım, tekrar artar mı sütüm ? Sizde de öyle olan var mı? Bi de sütüm baya yoğunken şimdi sanki su gibi olmaya başladı sağdığımda öyle gibi geldi.