Merhaba kızlar 2-3 gündür emzirmeyi artık bıraktım 20 ay civarındayız . Sonlandırmamın sebebi oğlumun hiç birşey yememesi gece emzirmesini zaten bırakmıştık artık gündüzü de bırakıyoruz . Ama olacak bu ya hasta oldu herşey üst üste geldi yediği şeyleri de yemiyor artık sürekli ağlıyor ama sürekli mız mız halde neler önerirsiniz pes etmek üzereyim . Oğlum ağladıkça ben ağlıyorum artık psikolojimiz iyi değil