Anneyim-a Benim bebeğim hiç mama almadi, gaz problemi de öyle çok olmamasina ragmen nerdeyse 3 ay hep babasinda sakinleşti,onun kucağinda uyudu bende çok üzülüyordum. Şuan 5,5 aylik sürekli benimle olmak istiyor.Özellikle ilk zamanlarda babalarin stress hormonu daha az olduğu için bebekler babalarıyla uyumayi tercih ediyormuş onlarda sakinleşiyormuş.Ben bu konuyu aşip bebeğim ağlayınca, uyumayınca sakin kalmayi başarabildiğimde bebeğimin tavırlarıda değişti.